28 Ağustos 2008 Perşembe

Nasil Delirdim

Delirdim...

Evet...

Kime ne?

Hayır siz böyle diyemeyecek kadar meraklısınız, merak ediyor olmanız lazım. Yoksa siz de mi delirdiniz? Zira ben delirenlerin hayatı hakkında zerre merak hissetmiyorum.

Her neyse...

Anlatacağım hepsini. En baştan, en ufak ayrıntısıyla.

E malum, yeteri kadar uzun yaşayınca delirmek işten değil. Size de lazım olacak bir klavuz yazıyorum.

Sıkıldın dimi lan şimdiden!

Şerrefsiz.


Öyle demek istemedim aslında.

Okuyun okuyun, güzeldir. Kendimin diye söylemiyorum, söylüyorsam bencilin önde gider tablosunun kablosunu kemiren kemirgen kemiğiyim.


Oluyo böyle arada bir.

Neyse şimdilik yeter. Az sonra dayanamayıp bi daha yazacam. İlk yazımdan, yok efendim "aman nolur okuyun, goth'unuzu yiyeyim demek" isteyen biri gibi gözükmek istemem.



Aslında " İlk yazımdan, yok efendim "aman nolur okuyun, goth'unuzu yiyeyim demek" isteyen biri gibi gözükmek istemem." demek de ezikceymiş.


Kendini eleştirmek adına "Aslında " İlk yazımdan, yok efendim "aman nolur okuyun, goth'unuzu yiyeyim demek" isteyen biri gibi gözükmek istemem." demek de ezikceymiş." demek de büyük hatadır. Yapmayın.


Ya da yapın.
Şu anda sevgilime MSN'den (mesanemden) yalan söylemekle meşgulum. Birazdan yazcaklarımı okusa var ya off!

Gözcü gazetesi 3. sayfada görüşmek üzere!
(Gözcü gazetesinin hala çıktığından emin bile değilim, ama böle de rahatım.)

Hadi Tee Amuğ.....

Görüşürüz.

Hiç yorum yok: