13 Eylül 2008 Cumartesi

Cidden

Yok efendim cidden deliriyorum...

Ha bu arada bloguma gösterdiğiniz muhteşem ilgiye teşekkürler, site göçertmişsin diye mesajşar geliyor blogger dan. o yüzden sıfırlamışlar. neyse...

cidden delirdiğim kanısına nasıl vardığımı anlacayim size

dün gece yorgun argın yattığım yatağımdan sabah eşşekler gibi kalktım, işe geç gideceğim belliydi ama erken kalktım bu ayrı bir konu...

gelelim asıl mevzuya, öğleden sonra iş yerinde gece gördüğüm bir rüya geldi aklıma, güya kardeşime acilen bir gmail hesabı lazımmışta ben onu almaya uğraşmışım. ama o kadar ne hatırlıyorum ki acaba gerçekten yaptım mı böyle bişey diye düşündüm.

eve dönüp meraktan aklımdaki hesaba girmeye çalıştığımda şifre yanlış gibisinden bir mesajla karşılaştım, inat ettim tekrar alayım dedim aklımdaki adresi, bu seferde kullanılıyor dedi, neyse şifremi unuttum diye başlayan prosedürü başlattığımda unutulan şifreyi hatırlatma sorusunun görmemle berabeeeerrrr başımdan aşşağı kaynar sular dökülmesiynen soğuk soğuk terler dökmem bir oldu. aynı anda neler yaşamışım anlatabildim umarım.

İŞTE O ÇILGIN SORU

soru aynen şöyle idi a dostlar:

"layn?"

adeta bilinçaltım benimle dalga geçiyor, yarın aklına gelirde bakarsa kıvrım kıvrım kıvransın ibne diyordu. bakar mısınız mesaja, "layn" mış...

neyse böyle salak bi soruyu yazabileceğimi idrak ettikten sonra şifre hatırlatma sorusuna her daim verdiğim cevabı, yani eski şifremi verdim...

laaaakkkk diye yeni şifre oluşturma sayfasını gördüm, değiştirdim şifreyi.


daha sonra hesabı nispeten daha akıllı olan kardeşime takdim ettim, oğlum bak uğurlu gelir lan belki falan diyerekten gazladım.

kınamayın a dostlar,

delirdim dedim inanmadınız, şimdi "uyurgmailhesabıaçar" oldum buna da mı inanmadınız?

bu da mı gol değil be hakim bey?

budamı?

buda'ya selam, öptüm çakralarınızdan.

2 yorum:

FKH dedi ki...

güzel yazı tebrikler...

Unknown dedi ki...

Bu değerlendirmenizi ilgiyle inceledim...
Otomatik kapı - Seksiyonel kapı - Hızlı pvc kapı - istanbul kapı